6/04/2009

Selamat Pengantin Baru Shikin!!!

Shikin,
aku mewakili bebudak PTM UM dengan penuh rasa bersyukur dan gumbira ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada ko sempena majlis 13 Jun 2009. walau apa pun halangan yang melintang pukang, kami bertekad untuk hadir majlis ko di Gemas walaupun kami cemas nak bertemu bakal suami ko.

di sini aku sediakan check-list;
  1. Ko kena pandai2 cover kisah sagil. pastikan mak ko buat2 lupa pasal kisah tu klu tak kita suma akan sama2 jadi lauk kenduri.
  2. ko pastikan mak ko tak tersilap menantu. mana lah tau kot2 bila ktorg sampai, kompang teruih dibalun...sungguh teruja...aaaaa~~~~
  3. bagitau laki ko, bahwa kedatangan kami suma ke majlis ko adalah satu rahmat dan merupakan hadiah perkahwinan terhebat abad ini.
  4. andainya tepung tawar dh abis, kami dh sediakan tambahan. dibungkus khas dari pizza hut ttdi.
  5. lagu tema sepanjang perjalanan kami adalah kemelut di muara kasih dan janji manis mu. kenapa ya mcm terngiang2 lagu tu. amat best dikaraoke dalam kereta.
  6. kami berharap jalan masuk ke umah ko telah diturapkan supaya tidak seperti di bom jepun ms WW2. kalu tak, aku tuntun jambatan emas & perak dari KL ke Gemas.
  7. kami berjanji bahawa kedai jam akan untung besar dengan peningkatan jualan jam loceng.
  8. ko pastikan telefon on...aku kal ko atas pelamin kalu ada sebarang masalah pendaftaran ijazah dasar.
  9. bila ko masuk opis nti,pastikan ada bekat ataih meja aku. klu takdak, ko n laki ko ataih meja aku.
  10. kami amat2 berharap, meja makan kami disediakan rendang ayam mak ko. sedaaaap hingga menjilat jari. seperti mcm dulu2...akhs!kalu ade lutut ayam, pastikan kami orang pertama dapat tengok.
  11. kami teringin naik keta civic. perjalanan ke sagil kali ke-2 pasti amat bahagia dan lagu janji manis mu pasti kami karaoke dalam keta

1 comment:

Anonymous said...

apa yang penting...???? KERJASAMA..!!!