3/24/2009

Myvi, Woodsball, Plasma TV & Home Theater

Myvi
  1. Ujung minggu lepas, aku balik kampung ambik Myvi SE Manual yang aku booking. hampir 2 bulan book baru dapat. color pearl white. no plat RH7100
  2. dapat je terus bikin: tinted, tukar design no plat, cover bonnet, cermin padang blakang bla3
  3. tapi tayar blom tukar. tapi dah ada cita2 nk tukar sport rim 15.
Woodsball Tuanku Raja Muda Perlis
  1. Jumaat malam sabtu, aku sempat main woodsball di Dataran Dato' Sheikh Ahmad. tak penah main pun sebelum ni, abang aku yang ngajar.
  2. ni sukan kegemaran DYTM Tuanku Raja Muda Perlis, Syed Faizuddin. malam tu baginda hanya mencemar duli untuk melihat-lihat sahaja. slalunya baginda akan ikut serta.
  3. layan juga game ni sebenarnya. teringat kisah Alice in Wonderland. dalam crita tu, raja dan permaisuri ada main game ni. macam golf.
Plasma TV & Home Theater
  1. TV kat umah aku dah diambil oleh tuannya.
  2. cabel ATP3 woofer aku lak digigit tikus. musibat betol tikus tu. digigit cabel yang tak boleh tukar pulak tu. tak sempat nk pasang perangkap, tikus dh tak tunjuk muka.
  3. so, aku kena cari TV Plasma & Home Theater. wakakaka.gilos

No comments: